Palautusehdot

Palautusehdot voimassa 14.05.2020 alkaen



Yleistä verkkokaupasta


Verkkokaupan tuotteita myy ja niistä vastaa Jatkuva Neliveto, y-tunnus 0625904-8. Jatkuva Neliveto on Kalajoen Kumikorjaamo Oy:n aputoiminimi.



Vaihto- ja palautusehdot


Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Ole aina yhteydessä meihin ennen palautuksen suorittamista.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, uutta vastaavia ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi

• pankkitilinumerosi IBAN muodossa, BIC koodi ja pankin nimi

• kopio tilausvahvistuksesta

Palautus tehdään Kalajoen Matkahuoltoon osoitettuna Kalajoen Kumikorjaamo Oy:lle tai vaihtoehtoisesti muulla asiakkaan kanssa ennakkoon sovitulla tavalla.

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta, emmekä postiennakko tai jälkivaatimus lähetyksiä.

Kun palautus on vastaanotettu, tarkistettu ja hyväksytty, rahat palautetaan asiakkaan tilille mahdollisimman pian.


Mikäli tuote vaihdetaan tai palautetaan tuotteessa olevasta viasta tai meidän tekemästämme virheestä johtuen, kaikki tuotteen vaihtamisesta tai palauttamisesta aiheutuvat kulut maksaa Jatkuva Neliveto -verkkokauppa.


Jos asiakas haluaa muusta syystä tai omasta virheestään johtuen vaihtaa tai palauttaa virheettömän tuotteen taikka perua kaupan, maksaa asiakas tuotteen vaihtamisesta tai palauttamisesta aiheutuvat todelliset kulut, tähän lasketaan myös rahtivapaana toimitetun tuotteen alkuperäisestä lähettämisestä aiheutuneet todelliset toimituskulut.

Asiakkaalle palautetaan kauppasumma josta on vähennetty kaikki tilauksesta aiheutuneet todelliset toimituskulut. Huomioithan että esim. rengas- tai vannesarjasta aiheutuneet todelliset toimituskulut ovat vähintään useita kymmeniä euroja, isoissa tuotteissa tai lavatoimituksissa kulut voivat olla jopa satoja euroja.


Niinsanottuja "räätälöityjä" rengas- ja vannepaketteja, joissa asiakkaan valitsemat renkaat ja vanteet on asennettu yhteen, ei voi palauttaa, eikä niistä tehtyä kauppaa voi perua.

Tämä koskee myös tilauksia, joissa asiakkaalle on hänen pyynnöstään erikseen hankittu tuote tai tuotteita jotka eivät normaalisti kuulu valikoimiimme.



Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta


Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa meille virheestä välittömästi joka sähköpostilla tai puhelimitse.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Jos paketti tai tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, on asiasta tehtävä välittömästi reklamaatio myös kuljetuksen suorittajalle sekä ilmoitettava siitä Jatkuva Neliveto -verkkokaupan henkilökunnalle. Tällöin tapaus kannattaa dokumentoida välittömästi ottamalla kuva vioittuneesta paketista / tuotteesta sekä pyytää asiasta rahdintoimittajan kirjallinen selonteko ja kuittaus rahtikirjaan tai lähetteeseen.



Loppukevennys


Nämä lakitekstit ovat tylsää ja joskus ankeaakin luettavaa. Tosielämässä ongelmia ilmenee todella harvoin ja ne saadaan kyllä aina sovittua molempia osapuolia tyydyttävällä tavalla!


Tervetuloa verkkokaupoille tai piipahtamaan Jatkuva Neliveto Outlet -myymäläämme!


Loading...